2 Ekim 2012

Pollos El Chevere_North Jersey'de Aji Soslu Çevirme Tavuk


Bir peru restauranti ile karsinizdayim. Turistlik bir restaurant olmadigi icin cok bilindigini sanmiyorum Pollos El Chevere'nin. Alper Abi is seyhati icin cok sık New Jersey'e gelir. Bir yemek listesi vardir ve geldigi surede o rutin listesindeki restaurantlara gider ve cogu zaman menuye bakmadan rutin yiyecegini soyler.



Iste bu rutinlerden bir tanesi Pollos El Chevere'de cevirme tavuk yemektir. Pazar gunu Turkiye'ye donmeden birlikte gittik. Ben cok ac olmadigim icin ceyrek tavuk, Kocam ve Alper Abi de 1/2 tavuk siparis ettiler. Pilav veya patates kizartmasi tercih edebiliyorsunuz yaninda. Asil can alici nokta ise soslari. Bir yesil renk aci soslari var ki ne yaptiysak ogrenemedik bu sosun neyle yapildigini. Iste tum lezzetin sirri bizce o sosta!

                                                 


                                                Benim 1/4 Pollo with fries ve  Iste o yesil sos*



Bu da Inca Cola / Peru kolasi. Daha once tatmadiysaniz pek de bir kaybiniz yok bence. Cocuk yasta tatsam belki severdim(!). Iste oyle ilacimsi, jelibonumsu bir tat :)

Biz cevirme tavuk yiyerek alistigimiz tadi deniyoruz fakat balik menusu ve spagettileri de istah kabartiyor. Bir dahakine rutini kiralim balik yiyelim diyerek ayriliyoruz El Chevere'den.


* Blogumu okuyan Cana Ablacigim imdadima yetisti ve sosun Peruvian Aji Sosu oldugunu soyledi. Kişniş, marul, yesil sogan ve mayonez ile yapiliyormus. Soyle bir tarif buldum ve denemeye kararliyim. Bilgi icin tesekkurler..

Hesap: $ 29.96

Adres:  228 Washington Place Passaic, NJ 07055



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder