30 Kasım 2012

Ak Cafe_ New Jersey'de Türk Kafeteryasi



Bu gün türk marketine alışveriş yapmak için gittiğimizde hadi kafesinde de bir şeyler yiyelim dedik. Uzun zamandır canim mantı istemekteydi. Umarim uzakta olup, manti bulamayanları özendirmiş olmam :)

Clifton'da Türklerin yoğun olarak yaşadığı semtlerden birinde bu kafeterya. Yukarıda da bahsettigim gibi ayni isimde bir de marketi var. Markete bulamadiğimiz ürün yok gibi birşey..



işte benim uzun zamandır yemek istedigim mantım.



Eşim de yemek konusunda epey Amerikali! Daha önceki yazılarima baktiysaniz genellikle burger tercih ettigini farkedersiniz. işte bu sefer de karşınızda Akburger!

Mekanın bir kaç fotografını ekliyorum. Kafe dediysek öyle cool bir yer beklemeyin canım :)


Lezzet konusuna gelince fiyatına göre başarılı derim ben. Bir de bu bölgede (North Jersey) Türk restorantları var fakat; kafe formatında benim bildigim bu kadar popüler olani yalnızca bu. Rakibi yok gibi birşey yani.

Menüde de; kahvalti tabagi, kumpir, manti, çeşitli tostlar, hamburgerler, izgaralar, pasta ve tatlilar bulunmakta..


Hesap: $ 17

Adres: 415 Crooks Avenue  Clifton NJ 07011



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder