6 Temmuz 2012

Gelotti Ice Cream

Canim komsumuz sicaklardan bunaldigimiz aksamustunde bizi Gelotti ile tanistirdi. Ben bu kitada gordum yaz kis dondurmaci onunde kuyruk olustugunu. Genel olarak buralarda sira beklemek bir cesit sosyallesme bicimi olsa gerek ki kimse sikayetci olmuyor biz turkler disinda :)

Dondurmami chocolate raspberry (frambuazli cikolata) sectim. Tadi cok guzel fakat small secmeme ragmen dondurma yogun oldugundan bana biraz fazla geldi. Yine gider miyim? kesinlikle evet! Kendi dondurmam beni o kadar mest etmis olacak ki digerleri ne yedi donup bakmamisim. O yuzden sadece benim dondurmamin hesap bilgisini veriyorum.


                                                              Hesap: $ 4

                               Adres:  2 Union Ave Totowa/ Paterson NJ 07502

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder