5 Temmuz 2012

Jose Tejas

Merhaba ey blog camiasi! Aslinda 2005 yilinda universite son sinifta blog yazmaya baslayan ben tam da istikrarli giderken, is dunyasinin acimasiz dongusunde kopup gittim blog yazma isinden.
Sonra zaman zaman yeni denemelerim olsa da ne israrci oldum yazma konusunda ne de ilk blog yazmaya basladigim zamanki keyfi alabildim yazarken. Umarim bu blog boyle sonsuz denemelerimden biri olarak unutulup gitmez benim tarafimdan.

Sizlere bu sefer Istanbul yerine Amerikadan bildiriyor olacagim. iki yildir Amerika'nin New Jersey eyaletinde yasiyorum. Kocam ve ben degisik tatlar denemeyi seviyoruz ve istedim ki bunlari bir yerlere not duseyim. Iste blogumun asil konusu yediklerim, ictiklerimden olusacak.


Bu ilk postumda size Jose Tejas meksika lokantasindan bahsedecegim. Uzun zamandir foursquare adli programda gitmek istedigimiz yerleri istek listesine ekliyordum. Willowbrook Alisveris merkezine giderken onunde her zaman neseli bir kalabalik olan bu mekani da eklemistim. Kocam gecen aksam hadi Jose Tejas'a gidelim dedi. Iyi dedim iki ayak da komsudan aldim 2dk'da hazirlandim. Zira sicaktan oyle bir mayismistim ki yemek yapacak hal kalmamisti bende. Neyse gittik ve 20dk bir bekleme suresiyle masalarimiza yerlestik. Margaritalarinin cok mesur oldugunu internetteki yorumlardan okudugumuz icin margarita soyledik. Ben kavunlu esim de orjinal Texas margarita istedi. Yaninda sicak taco (meksika cipsi) salsa sosuyla birlikte geldi.


 

Aslinda cok da ac olmayan ben, menude atistirmalik bolumunun altinda olmasindan minik porsiyon olacagini dusunup chicken quesadilla siparis ettim. Lavas ekmegi arasina konulmus tavuk, eritilmis peynir yaninda avacado sos ve domates salatasiyla servis ediliyor. Et, sebze ve deniz mahsullu olanlari da var. 

Bizim bey de kendisine mexican burger soyledi. Hadi ayip olmasin onu da ekleyeyim. Patatesler bir orduya yetecek kadar coktu. Sanirim 4-5 kisi ancak bitirebilirdi. Iki kisi gittigimizden tabaktakilerin yarisi kaldi.




Fiatlar gayet uygun. Iceri girdiginizde bizim pide salonlari gibi kokmasi biraz itici fakat oturdukca alisiliyor o kokuya da. Margaritalara gelince alkol orani gayet yuksekti cikdigimizda hafif bir bas donmesi yaratmisti bende.


Hesap:  $ 33 
Adres:  647 US Hwy 46 Fairfield, NJ




                                             



















                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder