19 Ekim 2012

imperial 46


Imperal 46 paket olarak çin yemeği ve suşi aldığımız evimizin yakıninda bir restaurant. Daha önce şu yazımda anlatmıştım. Geçen günlerden birinde markete gitmek için çıkmıştık evden. Ardından dönüp eve yemek yapacaktım. Arabayı parkedip markete doğru giderken restauranttan gelen kokuya teslim olduk ve içeriye girdik kocamla.


Yalın bir dekorasyonu var. Barın üzerinde duran suşi ikramında kullanılan mini tekneleri gördüm. Demek burada da böyle sunabiliyorlar suşileri. Japon restaurant fuarinda görmüş ve fotograflarını çekmiştim.


Chicken Tempura ve Sesame Chicken  sipariş ettik. Seçtiğimiz yemekler çorba, salata ve pilav ile birlikte servis ediliyormuş.  Çorba olarak Clear Soup (tavuk suyu, kızarmış soğan, yeşil soğan, mantar) ve Miso Soup'u (soya fasulyesi, soya peyniri, yosun, sogan) aldık.


                                               Işte Susamlı Tavuklar yanında Brokoli ile



  ve benim Tempuram (tempura sos ile kızartılmış tavuk ve kabaklar portakal & vişne ile süslenmiş)



Restauranttan lezzet konusunda şüphemiz yoktu zaten. Yine keyifle yemeğimizi yedik. Porsiyon biraz büyük geldi yaninda çorba ve pilav da olunca bizim yemekler artti. Biz de bir kısmını akşam yemek üzere paket aldık.

Fortune cookieler (fal bisküvileri) hesap ile birlikte geldi. Fala inanan, ya da inanmak demeyelim de dinlemekten keyif alan bir insan olarak hemen açtım.



 "Insanlar başarılarından öğrendiklerinden daha fazlasını yaptıkları hatalarından öğrenir" diyor. Ben de dersimi almış oluyorum. Gerçekten bu hep böyle olmuyor mu? Başarısızlıklar bizi üzüp üzerine fazla düşündürdüğünden daha çok ders çıkarmıyor muyuz?

Hesap: $ 32

Adres: 1570 U.S. 46  Woodland Park, NJ 07424
  
Japon restaurant fuarı ile ilgili yazım için buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder